Sunday 28 August 2011

aku & khamis

entri ni agak lewat sikit. maklum la i left my lappy at my sis home. jadi nk meng-update blog ni kena la pkai lappy adek kesayangan. dye pon bz gak nk guna lappy nye huhu.. well de pe aku dan khamis hurmmm
pagi khamis yg indah, akuu dh booking tiket flight tok lik SP. nk dijadikan kisahnye, mlm tu me n my fiance g la downtown cheras bukan nk shopping tp nk g mam steamboat singgit tu. manusia masa tu jgn ckp la.. setiap genap, setiap cerok de je manusia. park keta bkn main jauh tp disebabkn keinginan yg membuak2 nk mkn  steamboat tu ktorg berdua ni gagah la gak berjalan. dh setel mkn smua we all terus lik x pusing  mn2 pon. nk dijadikan cerita we all singgah la isi minyak dkt ESSO sbb nye sok si dia nk menghantar aku ke LCCT. tiba2 masa isi tu, tayar keta pancit la plak..masyallah, rupa nye terkena paku..jd si dia pon pam la tayar tu. nk x nk mlm tu ktorg berdua dgn gigihnye menukar tayar keta. bukak tayar spare bagai. keta aku ni dh la laen benor ragamnye. ish2... nk bukak nut tayar tu masyallah sgt la ssh.. ya Allah, sampai kul 2.30 pagi we all try bukak. last2 dh fed up berdoa je la yg tyr tu ok...

bgn sahur pg tu i told my sis bout my car.. she said everything gonna be fine. trn je ke car park ya Allah nk menjerit rasanye... tayar flat terusssss... adusssss.. dh naek giler rasanye pikir psl tyr.. last skali i borrow my bro in law pny keta. slmt la sempat check in..kalo x kn tgl la diri ku.. ms dlm flight lak dh smpai penang tp x ley landing lak sebabnye hujan lebat.. hampir 25 min gak la atas udara tu huhu... bl dh landing je aku pon trs kuar n mencari-cari my parents.. pastu trs la ke Queensbay Mall shopping. ni first tyme i dtg u all.. segala mall dkt kl dh jelajah tp penang ni x penah haha.. weirdo aku ni hehe... shopping sakan we all hehe.. aku yg dh shopping dkt kl pon shopping lagi..ish2 mengabeskan duet btol haha

shopping haha

No comments:

Post a Comment