Wednesday 3 August 2011

Ramadhan eni

ari ni dh masuk 3 hari umat Islam berpuasa. Alhamdulillah syukur sbb berpeluang untuk menghayati Ramadhan tahun eni. sekejap je masa berlalu. Tahun ni dh merupakan tahun kedua aku dan dye menyambut Ramadhan. Kami sendiri x percaya yang hubungan ktorg pon dh agak lama hehe ;) bulan posa kali ni cuma ada aku, mum n dad. along dh berkeluarga, jd ramadhan dye bersama suami & anaknye. Alang lak dh mula bekerja dkt Klang n adek plak dkt Arau meneruskan pengajian hehe. Tp ari jumaat ni adek lik, jd agak meriah gak lak umah. Ramadhan tahun ni gak merupakan tahun pertama aku x bersahur & berbuka dgn sahabat baek ku, si kecik. dr zaman diploma dkt sri iskandar dl smpai la ke puncak ktorg dh bersahur n berbuka sama2 hehe. rindu la ms mcm tu..aduyai.. sepanjang ramadhan ni byk perkabaran gembira yg aku terima. antaranya, de kwn2 ku yg sudah bertudung. alhamdulillah n aku berharap bertudung for good. de jgk yg rakan2 akan berkahwen lepas raya. wah meriah sungguh n de jgk kwn2 yg bakal menimang cahaya mata. pe pon aku ucapkan taniah yer.
pe yg aku harapkan, Ramadhan kali eni memberi seribu keberkatan utk aku dan semua. aku berharap ramadhan kali eni lebey baek dr yg sebelumnya. semoga amal ibadat ku di terima oleh Nya. aku dapat rasakan yg ramadhan kali eni penuh bermakna.

No comments:

Post a Comment